PowerTrader Logo
Strona głównaMożliwości programu PowerTraderPobierzEdukacjaPomoc
Ta strona wymaga Adobe Flash Player.
Pobierz Adobe Flash player

Ogólne o programie

Obsługa programu

Problemy z obsługą programu

Odpowiedzi


Dlaczego w programie nie ma ...?

Są dwa powody dla których brakuje jakiś funkcjonalności w programie. 1 Nie zdążyliśmy jeszcze stworzyć takiej funkcjonalności. 2 Nie wpadliśmy na taki pomysł. Dlatego zachęcamy do wysyłania do nas wszystkich waszych pomysłów na ulepszenie programu na adres kontakt@powertrader.pl lub za pomocą przycisku wbudowanego w program "WYŚLIJ SUGESTIĘ" na pasku stanu (na samym dole okna programu).

Co oznacza "beta" przy numerze wersji programu?

Beta przy numerze wersji programu oznacza, że program jest w trakcie testów. W przypadku programu PowerTrader mówimy tu w szczególności o testowaniu obciążeń serwerów które dostarczają dane do programu. Testów tych nie możemy przetestować bez dużej liczby użytkowników. Dlatego zachęcamy do korzystania z programu co pomoże nam go ulepszyć.

Czy notowania w programie są na bieżąco?

Nie. Notowania spółek giełdowych oraz spółek z rynku NewConnect są opóźnione o 15 min. Natomiast notowania indeksów są aktualizowane co minutę.

Czy mogę zakupić notowania na bieżąco?

W obecnej chwili nie planujemy odpłatnych usług w programie. Skupiamy się obecnie na podniesieniu jakości programu oraz zwiększeniu jego możliwości ale nie wykluczamy, że w przyszłości będzie taka możliwość. Jeśli jesteś zainteresowana/zainteresowany taką usługa daj nam znać na adres kontakt@powertrader.pl

Czy mogę korzystać za darmo z programu i za jego pomocą zarabiać pieniądze na giełdzie?

Tak. Pod warunkiem, że działalności ta nie ma charakteru zarobkowego tzn. nie inwestujesz w imieniu innych osób (pobierając prowizję) oraz nie doradzasz odpłatnie innym osobą.

Czy mogę rozpowszechniać program np. na swojej stronie internetowej?

Tak. Pod warunkiem, że nie pobierasz za niego żadnych opłat.

Chce zamieścić reklamę w programie PowerTrader. Jak to zrobić?

Jeśli jesteś zainteresowany umieszczeniem reklamy w programie skontaktuj się z nami pod adresem reklama@powertrader.pl. Zajrzyj również do działu Reklama.

Jak usunąć element z wykresu/Jak wyczyścić wykres analizy technicznej?

Aby usunąć ostatnio dodany do wykresu element naciśnij na klawiaturze BACKSPACE. Aby całkowicie wyczyścić wykres naciśnij na klawiaturze DELETE.

Jak dodać spółkę/indeks do listy obserwowanych?

Aby dodać spółkę/indeks do listy obserwowanych znajdź interesującą cię spółkę/indeks na liście w dziale "Analiza techniczna" naciśnij prawym przyciskiem myszy na interesującej cię spółce/indeksie - pojawi się przycisk "Dodaj NAZWA do obserwowanych". Po kliknięciu lewym przyciskiem myszy na ten przycisk spółka/indeks zostanie dodana do listy.

Jak usunąć spółkę/indeks z listy obserwowanych?

Aby usunąć spółkę/indeks z listy obserwowanych znajdź spółkę/indeks na liście w dziale "Analiza echniczna" (będzie ona zaznaczona na niebiesko) lub znajdź ją na liście obserwowanych. Następnie naciśnij na niej prawym przyciskiem myszy - pojawi się przycisk "Usuń NAZWA z obserwowanych". Po kliknięciu lewym przyciskiem myszy na ten przycisk spółka/indeks zostanie usunięta z listy.

Jak zaktualizować notowania intraday/końcowo dniowe?

Notowania intraday aktualizują się automatycznie przy uruchomieniu programu, a później są pobierane co minutę. Notowania końcowo dniowe są pobierane automatycznie przy uruchomieniu programu, a później (około godziny 17:15 gdy pojawią się nowe z danego dnia. Notowania końcowo dniowe w zależności od szybkości łącza internetowego użytkownika oraz ostatniej aktualizacji mogą się ściągać nawet kilka minut. Jeśli notowania się nie ściągają sprawdź ikonę stanu połączenia internetowego na pasku stanu programu (ikona na samym dole po lewej okna programu). Jeśli pojawią się jakieś błędy z połączeniem do serwera ikona będzie czerwona z wykrzyknikiem. Po jej naciśnięciu pojawi się okno z przyczynami problemu.

Dlaczego raz wybrane narzędzie ciągle mi się odznacza?

Domyślnie użyte narzędzie jest automatycznie wyłączane. Aby używać jednego narzędzia przez dłuższy czas zaznacz opcje "Zachowaj narzędzie po użyciu" (ikona z kłódką) lub naciśnij Lewy ALT + L.

Co oznaczają kolory na liście spółek w analizie technicznej?

Kolorem zielonym są oznaczone spółki znajdujące się w twoim portfelu. Kolorem niebieski są oznaczone spółki/indeksy znajdujące się na liście obserwowanych. Pozostałe spółki/indeksy posiadają białe tło.

Na wykresach niektórych spółek pojawiają się czerwone lub niebieskie przerywane linie. Co one oznaczają?

Przerywaną linią niebieską jest oznaczona cena zakupu spółki znajdującej się w portfelu. Przerywaną czerwoną linią jest oznaczony poziom na jakim został ustawiony stoploss dla spółki z portfela.

Dlaczego nie odświeżają się notowania spółek?

Notowania intraday aktualizują się automatycznie przy uruchomieniu programu, a później są pobierane co minutę. Notowania końcowo dniowe są pobierane automatycznie przy uruchomieniu programu, a później (około godziny 17:15 gdy pojawią się nowe z danego dnia. Notowania końcowo dniowe w zależności od szybkości łącza internetowego użytkownika oraz daty ostatniej aktualizacji mogą się ściągać nawet kilka minut. Jeśli notowania się nie ściągają sprawdź ikonę stanu połączenia internetowego na pasku stanu programu (ikona na samym dole po lewej okna programu). Jeśli pojawią się jakieś błędy z połączeniem do serwera ikona będzie czerwona z wykrzyknikiem. Po jej naciśnięciu pojawi się okno z przyczynami problemu.

Dlaczego nie pojawiają sie linie kupna/stoploss na wykresie?

Jeśli dodałeś spółkę/stoploss do portfela w czasie trwania notowań (zanim zostaną ściągnięte dane końcowo dniowe) linie te się nie pojawiają. Gdy program ściągnie dane końcowo dniowe ( około godziny 17:15-17:30 ) linie te pojawią się automatycznie.
Copyrights © 2009-2014 Sumito Development Sumito Development Logo